Buyuyorum.... 4/28/2010 01:19:00 ÖS

Buyuyorum, bu yasima geldim hala buyuyorum, daha da buyucem insallah. Sanki olgunlasiyorum hergun, oyle geliyor bana yani. Hem aklim hem gobegim buyuyor :) Ama hala annemlerin kucuk kizlariyim. Herkes geldi gitti. Bugun annemleri yolcu ettim, ev bombos kaldi sanki. Alisiriz tabi yine. Bir sure yapip biraktigi yemeklerle idare ederek :) Guzel bir Bergen seyahati yaptik. Onu sonra yazarim. Photolarda koyucam. Gobegimle ilgili burda yasadiklarimi da yazicam, ah Norvec vah Norvec!


Rezzom geldi yanardaglari asarak. Ne guzel geldi bana da. Ozlemisim cok arkadasimi. Cok kisa geldi ama. Saymiyorum, yine istiyorum! Ama gelmez biliyorum, usudu burda o :)


Bakalim bir sonraki misafirimiz kim olacak...bekliyoruz..


2 yorum:

meraklı yengeç dedi ki...

tamam kabul üşüdüm çok üşüdüm :) olsun Ayşom üşüsem de ben yine fırsat bulduğumda yine gelicem hem bu kez bebişi de görme şansım olacak. Teyze olucam ya :)) valla şekerim bundan sonraki misafiriniz belki kocam olur hihih Temmuzda yine Stocholm varmış, volkan patlamazsa tabi.

Elhan dedi ki...

Gobeeeni yirimmm!

Yorum Gönder