Norvec'le ilgili onemli linkler 10/02/2011 01:06:00 ÖS

Bugun size Norvecle ilgili onemli bilgilerin yer aldigi linkleri vericem. Yeni gelenler yada gelmeyi dusunenler icin :)

Is Ilanlari, Kiralik/Satilik Ev, Araba, Esya vs icin buraya tiklayin.

Norvec'e her turlu vize bilgileri icin burasi

Norvec'te skilled workerlar icin application portali (her turlu basvuru formu, randevu vs)

Norvec'in hava durumu sitesi icin buraya (pek tutturamiyorlar ama milli site bu)

Toplu tasima ile ilgili bilgiler ve otobus, metro, tramvay saatleri icin tikla

Norvec'in en cok okunan internet gazetesi VG

Norvec'ten Ingilizce haberler icin tikla

Norvec'te pek cok sey icin buraya

Norvec'te sirket ve kisi adres, telefonlari yani sari sayfalar icin tikla

Norvec'te vergi iadesi, tasinma vs icin tikla

Norvec'teki cesitli kurslar


Ilk aklima gelenler bunlar. Dahasi var tabi, aklima geldikce yazarim...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ayşe hanım tüm bloğunuzu okudum. birkaç ufak sorum olacak size acaba iletişime geçmek için mail adresinizi alabilir miyim acaba :).yada benim adresim akin.kubilay@hotmail.com gönderebilir siniz...

Ayse dedi ki...

merhaba, email adresim ayseince@gmail.com.

Adsız dedi ki...

ev fiyatları dudak uçuklatıyor siz hangi şehirdesiniz ?

Unknown dedi ki...

Merhaba iyi gunler ben norvece gelicem kimseyi tanimiyorum bana yardimci olirmisjnuz yolcu-4158@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba iyi gunler ben norvece gelicem kimseyi tanimiyorum bana yardimci olirmisjnuz yolcu-4158@hotmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba yazın oslo ya gitmek istiyorum, oraya gittiğimde fiyotlar turu alabilirmiyim. Bu konu hk. bilginiz varsa sizden yardım rica ediyorum.Tesekkürler.....

Unknown dedi ki...

ayşe hanım trondheim da bir ev kiralamak istiyorum ağustos ayı için ancak airbnb çok pahalı finn de norveççe anlayamıyorum ne yapmalıyım

Mevluter dedi ki...

Merhaba Ayşe hanım yardımınıza ihtiyacım var lütfen bana ulaşma şansınız varmı . Mevlüt Er +90539 815 7777

Yorum Gönder