Ne Zormus Ev Satmak 12/15/2014 03:01:00 ÖS


Burada ev satmak ta almak kadar zormus. Once bir emlakci ile anlasiyorsunuz. Emlakci once proffesyonel fotografci ayarliyor eve gonderiyor. Ama fotograf cekilmeden once evi bosaltmaniz ve duzenlemeniz gerekiyor. Bosaltmak derken fazla esyalari cikariyorsunuz ki ev buyuk ve temiz gorunsun. Sonra taksmann dedikleri bilirkisi gibi bir adam geliyor ve eve deger biciyor. Efendim bu ev bu kadar arsasi su kadar eder vs. diye. Sonra internete konuyor ve belirlenen gun ve saatte insanlar gelip eve bakiyor. Sonra da begenen olursa fiyat teklifinde bulunuyorlar. Ama bizim artik duz tabanligimizdan midir yoksa evimiz gercekten mi kotu bilemiyorum, satamadik gitti. Simdi de Christmas geldigi icin hersey durdu. Tek konsantreleri Noel gecesi ve hediyeleri su anda. O yuzden isimiz Ocaka kaldi. Artik ne diyim hayirlisi demek disinda.
Turkiye'den geldigimden beri tek isim cocuk bakip ev toplayip temizlemek bu yuzden. Simdi biraz dinlenip Ocak ayinda tekrar temizlige basliycam :) Zaten artik kis geldi, karanlik ve bogucu gunler basladi.
Subat ayinda da ise basliyacagim. Biraz heyecanliyim bu kadar ara hic vermemistim. Liseden beri surekli calisan, en fazla 3 hafta tatile cikan ben ilk defa 1 sene ara verdim calismaya. Tekrar kendime gelmem ve ise agirlik vermem gerek. Issiz kalmak gibi bir secenegim yok malesef.
Bu arada petrol fiyatlari dusutugu icin, en buyuk gelir kaynagi petrol olan Norvec de ekenomik krizin esiginde. Oil/Gas sektoru etkilenecek sadece diyorlar ama bu o kadar basit bir olay degil. Insallah Tayyip'in dedigi gibi teget gecer.
Daha once de yazmistim, yine yazayim. Ben malesef tum yorumlara ve maillere cevap veremiyorum. Bana gelen butun sorular Norvec'e nasil gelirim sorulari. Bunun cevabi daha onceki postlarim da var. tek tek cevap veremedigim icin kusura bakmayin. Herkese soyliyebilecegim tek ve ortak sey su: Buraya isinizi, okulunuzu ayarlamadan gelmeyin. Yada sizi en az 6 ay gecindirecek parayi cebinize koyun yoksa burasi Turkiye'den beter. Cok pahali, soguk, karanlik ve yalnizlik var. Uyariyorum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

medeniyet dedikleri şey palavradan mı ibaret o zaman?ne olacak petrol bitince müzik bitti dans durdu mu?yeraltı kaynağına bel bağlayan gelişmiş ülke olur mu?uluslararası markalar çıkarmamanın acısını çok çekecekler..cebinizde para var gelecek kaygınız olmayınca kafanız rahat,hoşgörülü,kibar,hayattan zevk alabilen bir insan olursunuz tabii..belki de çok rahat çalışma şartlarının da sonu gelecek bu durumda...

isaoguz3 dedi ki...

selam ayşe hanım size bi sorum olacak yardımcı olursan çok sevinirim .....benim bayan arkadaşım norveçte yaşıyor.biz evlenmeyi düşünüyoruz evleneceğim kadın 55 yaşında bense 39 yaşındayım.ve bayan arkadaşım çalışmıyor çalışamazlık raporu var. norveç hükümetinden her ay belli bir yardım maaaşı alıyor.bayan arkadaşımın evi kendinin değil kira.. bu şartlarda ben bayan arkadaşımla evlilik yapsam bayan arkadaşım beni norveçe götürebilirmi? götüremezmi?ve onun 55 yaşında olması norveç hükümeti için sorun olurmu.....ayşe hanım bana bir yol gösterirsen çok sevinirim şimdiden herşey için çok sağolun Allaha emanet olunuz.

isaoguz3 dedi ki...

selam ayşe hanım size bi sorum olacak yardımcı olursan çok sevinirim .....benim bayan arkadaşım norveçte yaşıyor.biz evlenmeyi düşünüyoruz evleneceğim kadın 55 yaşında bense 39 yaşındayım.ve bayan arkadaşım çalışmıyor çalışamazlık raporu var. norveç hükümetinden her ay belli bir yardım maaaşı alıyor.bayan arkadaşımın evi kendinin değil kira.. bu şartlarda ben bayan arkadaşımla evlilik yapsam bayan arkadaşım beni norveçe götürebilirmi? götüremezmi?ve onun 55 yaşında olması norveç hükümeti için sorun olurmu.....ayşe hanım bana bir yol gösterirsen çok sevinirim şimdiden herşey için çok sağolun Allaha emanet olunuz.

Unknown dedi ki...

ÇÜNKÜ NORVEÇ SOMONU ÇOK GÜZEL...
ÇATI USTASI ANKARA

Unknown dedi ki...

ÇÜNKÜ NORVEÇ SOMONU ÇOK GÜZEL...
ÇATI USTASI ANKARA

Yorum Gönder