Tekrar Merhaba 11/18/2009 09:23:00 ÖS

Bugun bir arkadasim sayesinde bu blogun varligini hatirladim :) Neler oldu, neler yaptim...
1- Norvec'te yaz mevsimi yokmus onu anladim. Kis-ilkbahar-sonbahar. Haziran, Temmuz'a burada yaz diyorlar ama yaniliyorlar.
2- Ilkbahar ile sonbahar arasinda 2 hafta 24-25 derece oldu. O zaman iste bir sehrin bir anda nasil cennete dondugunu gordum. Ve icim acidi biliyor musunuz. Neden her turlu dogal guzellige sahip Istanbul boyle degil diye.
       


 
















3- Hic kilo vermedim, rejim de yapmadim, spor da.
4- Turkiye'ye gittim 2 kere :) Hatta Bodrum'a bile !
5- Bu biraz gizemli olacak ama oyle: Kazandim ve Kaybettim! (kumarda degil)
6- Calistim, cok ama cok calistim, hala da calisiyorum :)
7- Sonunda cati katinda da olsam, Avrupa'da oldugumu hissettim :) 240TL'ye, 2 kisi, Barcelona'ya gidis-donus bilet aldim.

2 yorum:

Kayhan Kai dedi ki...

ayşe hanım sizin yzılarınızı okuyunca çok keyifleniyorum. kendimi bi an norveçteymişm gibi hissediyorum tşkürler :)))

Ayse dedi ki...

ben tesekkur ederim...

Yorum Gönder