Feride Halim bana naaptiniz? 2/14/2010 09:09:00 ÖS

Biz Canim Ailem dizisinin siki takipcisiyiz burda. Eskiden Sali gunlerimizin simdi Carsamba gunlerimizin heyecani, nesesi. Butun aile fertlerini seviyorum. Hatta ailenin bireyi olmak, dizinin icine girmek istiyorum :) O kadar guzellerki. En son bolumdeki Halimle Feridenin konustugu sahne hele beni bitirdi. Dun sabah bir sekilde o sahnede calan sarki aklima geldi, boylee assk olmaaazkiii diye, basladim sarkiyi aramaya. Sarkiyi ararken sahneyi seyrettim tekrar, sonra tekrar, sonra tekrar, tekrar, hem seyrediyorum hem agliyorum, hem agliyorum hem seyrediyorum, durduramiyorum kendimi ama oyle boyle degil hungur hungur. Sonra butun gun aglamakli bir sekilde dolastim. Aklima geliyo gozlerim doluyo falan. Butun gun basim agridi, gozler zaten sis sis. Allahim niye boyle oldum ki!!! Bogaz da cok guzel gorundu zaten gozume! 

Sarki burda, sahne burda ama 5. dakikadan itibaren! Siz aglamayin ama....


3 yorum:

Elhan dedi ki...

Melankolik olmuşsun şekerim...Olayların, yaşamın, insanların içinde olmaktansa dışarıdan amaçsız, çıkarsız bir izleyici olmayı tercih etmişsin..
I-Ching Falında ne çıktı biliyor musun?
Bu duygusal yolculuğun sonunda, doğal, içten, ruhuna kulak verip seni içinden dışarı yansıtan insanlarla karşılaşaksın. Ve bu insanlar, birbirine güvenmeyen, maske taktıklarını düşündüğün bir topluma aitler.
Çelişkiler ve kararsızlığın bitecek. Bir yandan yalnızlığı seçmişliğinden hoşnut, bir yandan da insanların içinde olamayışının hüznünü duyarken yaratıcılığın ortaya çıkacak. Bu Norveç senin kendine yönelik belirgin özelliklerini ortaya çıkaracak, bir yere bir kimseye bağlı olmak sana iyi gelecek. :)

Ayse dedi ki...

Bu I-Ching fali da ne? Gercek mi bu, inanmak istiyorum!

Elhan dedi ki...

I-Ching Çin'lilerin dünyanın en eski kehanet falı. Tarot'tan daha kastırıcı bir yorumlaması var, ben 4 senedir öğrenmeye çalışıyorum, daha başındayım :)
Değişimler Kitabı diye de bir kitabı var. Book of Changes.

Yorum Gönder