Yetmis! 6/13/2010 10:39:00 ÖÖ

70 kilo oldum sonunda. Bugunler de geldi, bakalim nereye kadar gidecek boyle. Rejim yapacak halim yok, normal normal yiyorum. Sadece daha gec doyuyorum. Yani porsionlarim buyudu. Onun disinda daha fazla abur cubur yemiyorum veya asermiyorum. Ozel birsey istemiyor yani canim ama kilolar gelmeye devam ediyor. Bunu takmiyorum ama napalim artik ne yapip ne edip zayifliycam. Ilk once sag salim bi dogurayimda ondan sonra dusunurum dimi :))

Yogaya basladim bu arada, hamilelik yogasi. Haftada bir gun gidiyorum. Iki hareket yapip, bes nefes alip, iki saat yatiyoruz. Henuz dogumda ne faydasi olacagini anlamis degilim ama bi zarari olmadigi kesin. Mola vermis gibi oluyorum, iyi geliyor.

Bu arada cildim cok kotu. Internette bircok yerde okudum, hamilelikte cildin yaglanmasi sivilcelerin artmasi normalmis diye. Bunu ne kadar takmamaya calissamda olmuyor. Aynaya bakmak istemiyorum.

Bunlar disinda biraz alinganlik soz konusu. Normalden cabuk bozulup aliniyorum sanirim ama sorun yaratmiyorum :)

Artik calismak istemiyorum sanirim. Havalar da isindi ya iyice konsantrasyonumu kaybettim. Yavas yavas baska seylere konsantre olmak istiyorum. Ne biliyim iste, biran evvel su ev isini halledip (hala ariyoruz da, maceralarimizi sonra yazarim) odasini yapmak falan istiyorum. Bilmiyorum erken mi daha?

2 yorum:

Elhan dedi ki...

Don't worry be happy! :)
Ben 86 kiloyla doğuma girdim. Hepsi gitti.
Bilahare emzirirken zayıflama yöntemlerimi yazacağım...:)
Tek tavsiyem: Hamilelik ve emzirme yemenin keyfine varabileceğimiz en zevkli zamanlar. Sonra yine eskisi gibi diyet spor vb yapmak zorundayız.

Elhan dedi ki...

Ayşe arıyorum...ac telini...:)

Yorum Gönder