Meral Teyze 7/11/2010 09:10:00 ÖS

Meger Meral teyze ne kadar da hayatimizin bir parcasiymis. Gercekten hic farkinda degildim. Annemin liseden beri arkadasi, aile dostumuz Meral teyze ve Sacit amcayi herhalde en az haftada bir kez gorurdum. Meger ben kalkip Norveclere gelirken annemi babama ve Meral teyzeye emanet etmisim hic farkinda olmadan. Simdi sanki sandalyenin bir ayagi kirilmis gibi hissediyorum, Meral teyze bir kalp krizi ile veda edince hayata. Cok uzgunum ve burda kendimi caresiz hissediyorum, herseyden herkesten cok uzakta.

1 yorum:

Elhan dedi ki...

Aysecim cok uzuldum duyunca, basiniz sagolsun. Gencecik gitti demek...Biliyorsun benim de enistem kanserden vefat edivermisti ben hamileyken. Kendini uzup de bebege stres yapmamaya calis tatlim. Ne yapalim, olum de dogum kadar hayatin bir parcasi...Meral Teyze senin oz teyzen gibiydi neredeyse, nur icinde yatsin.

Yorum Gönder