Izin 9/01/2010 06:59:00 ÖS

Sonunda izne ciktim. Zaman ne cabuk geciyor, ama sadece geriye donup baktiginizda. Norvecteki bir cok anne adayina gore daha uzun calistim. Kanunen 37. haftada izne cikilabiliyor ama genelde doktorlar rapor vererek daha erken cikmalarini sagliyorlarmis. Gerci ben de son 20 gun %50 calismanin keyfini cikardim. Yani yarim gun calistim.

Bugun 46 haftalik dogum iznimin 2. gunu. Aslinda 46 haftanin hepsi benim degil. 10 haftasi da babasinin izni. Yani benimki 36 hafta. Naapsamda uzatsam, yazi da izinli gecirsem diye dusunmeye basladim simdiden :) Biliyorum bunlari dusunecegime once saglikli bir bebek dunyaya getirmeye konsantre olmaliyim....

Bu arada gecen gun Finlandiya'dan bir annenin bloguna rastladim, Mila's Daydreams. Kizinin ruyalarini hayal edip, uyurken fotografliyor. O kadar ilgincki. Cok hosuma gitti, hatta bayildim!!!!. Buna my maternity leave hobby diyor.


Guzeller ama degil mi? Ne kadar guzel insanlarin yetenekleri, yaraticiliklari olmasi ve bunu bir sekilde ortaya cikarip gosterebilmesi. Bu izinde acaba ben de hic bilmedigim bir yanimi ortaya cikarabilir miyim? (cok umutsuzum bu konuda bakmayin siz bana...)

0 yorum:

Yorum Gönder