Gelmeyin Ustume! 7/19/2012 03:28:00 ÖS

Eziyet cekmeyemi geldim ben buraya kardesim. Iki duzgun kaldirimda yuruyeyim, trafik cekmiyim diye geldigim yerde hicbir sey yapmaya halim kalmadan, surekli yorgunluk, ic ve dis sikintisi yasayarak mi gecireyim ya?
Ne duruyon o zaman orda deme bana, oraya kalktin gittin de simdi neden donmekten tirsiyorsun falan da deme. Kolaysa sen yap!
Bana ne derseniz diyin ama ben herseyi kendim yapmaktan yoruldum. Ayrica yagmuru da sevmiyorum, islanmaktan da hoslanmiyorum. Git o zaman Turkiye'nin sicaginda colunde yasa diyen kisilere de uyuzum.
Burdaki gunduzun karanligindan da, gecenin aydinligindan da sikildim. Var mi?
Iste bu kadar!

8 yorum:

Colorful dedi ki...

Bence tatilvakti gelmis. Bende Norvec'te oyle hissetmeye basladigimda kendimi sicak ulkelere ucak bileti bakar halde buluyorum. Birkac gun mola vermek iyi geliyor o durumda.
Bu arada hala Turkiye tatilim devam ediyor ve gercekten sicaktan buharlasacak durumdayiz burda.

Ahmet dedi ki...

Bence eline bir kağıt kalem al, Türkiye de yaşadığın sıkıntıları o kağıda yaz, yanına da Türkiye'de ki o sıkıntılarının aynılarını Norveç'te yaşayabiliyormusun diye bak, sonuca vardığında mutlu olacagına eminim.Doğa olaylarına gelince, Serdar Kılıc'ın bir sözü aklıma geldi.''Doğa asla size boyun eğmez, siz ona boyun eğiceksiniz, siz onu seviceksiniz ki, karşılığında aranızda sıkı bir sevgi oluşacak.''Pes etmek yok ! Hasret diner, özlem elbet geçer.Yarınlar daha iyi olucak. İşte bu kadar :)

Ayse dedi ki...

Colorful, ben 10 gunlugune gittim Turkiye'ye buharlastim dondum ama az geldi iste, yetmedi. Bir mola daha lazim bana.
Ahmet, haklisin valla ne diyim. Tesekkurler :)

Yaşar CEYHAN dedi ki...

kendi işinizi kurun :)) patron olursunuz. gönlünüz nereye isterse oraya gider gelirsiniz Ayşa Hanım :))) Ankarada öğrenciyken bir ev arkadaşım vardı ve Elektra isminde bir medikal firmasında çalışıyordu. Bir gün dedi ki " bizim patron 2 gün türkiyede 5 gün amerikada" niye öyle yapıyor falan diye sorduydum da arkadaşa onun bana verdiği cevap hafızama kazınmış hiç unutmuyorum " patron türkiyeye 2 günden fazla tahammül edemiyormuş" dediydi arkadaş :)))

Ayse dedi ki...

Valla keski benimde oyle bir sansim olsa. 2 gun orda 3 gun burda gecirebilsem. O zaman Turkiye'ye de buraya da tahammul edebilirdim..

Yaşar CEYHAN dedi ki...

Ayşe hanım ondan kolay bir şey yok ki :))) burada pahalı orada ucuz ve orada ucuz burada pahalı ne varsa oradan buraya buradan oraya götürüp getireceksin :))) ithalat ihracat yani :)) öyle öyle olur gider hocam....

Ayse dedi ki...

Biz onu bayagi bir dusunduk ama bir turlu ne getirecegimize, nasil getirecegimize karar veremedik. Burda hersey pahali aslinda hele Turkiye ile kiyaslayinca. Ama iste benim kafa ticarete basmiyor ne yazik ki.

Hakan dedi ki...

Bende öyle hissetmek isyan etmek istiyorum :(

Yorum Gönder