Arkadasin Norvec yorumlari... 12/06/2009 01:23:00 ÖÖ


Gecen hafta bayram tatilinden faydalanarak bir arkadasimiz Istanbul'dan bizi ziyarete geldi. Elimizden geldigince kendisini agirlamaya calistik. Iste ne biliyim somonmus, deniz urunleriymis, somine onunde sarap keyfiymis, gece hayati vs yapmaya calistik biseyler.

Kendisinin 4 gunluk ziyaretinde bu memleket hakkindaki yorumlari soyle;

- Korkunc pahali!!! Bir bira 16TL, bir Whooper menu 25TL olabilir mi? bu ne!!!!!!!!!!
- Burda deli gece hayati varmis yahu. - Erkek erkege disari ciktilar bir cuma gecesi. Pek bir renkliymis. Esmeri, sarisini, kizili.. Birakmasamiydim acaba benimkini :)
- Hayatimdaki en guzel kizlari gordum!
- Havasi cok temizmis, ayrica Istanbul'dan cok da farkli degil! (bu arada kendisi gittikten birgun sonra -6 ya dustu :))
- Ben burda yasarim kardesim...

Evet en sonunda ben burda yasarim dedi ama sonradan anladim ki o Turkiye disinda heryerde yasamaya razi, is acisindan tecrube yapmak istiyor... Tabi bu durumda ben burda yasarim soylemini pek dikkate almadik. Ama genel olarak burdan memnun mesut ayrildi. Gerci  gelisinde pek hos karsilanmamisti cunku bize 2 sise raki getiriyormus ve gumrukte aramaya denk gelmis. Rakinin birine el koyduklari gibi bir de 200 USD ceza kesmisler ve orada odemek zorunda kalmis. Rakiya mi uzulsek cezaya mi bilemedik :))

Kural suymus: alkol orani %22'nin uzerinde olan ickiden sadece 1lt getirilebilir. Tabi raki bayagi bir geciyor bu orani. Bu arada arkadas diyorki ama allah icin gumruk memuru cocuk cok kibardi, kibar kibar konusup cezayi kesmis :)

Evet bu bir gercek. Burada insanlar gercekten cok yardimci ve kibarlar. Zaten Soydan'a (sweet-chili soslum, benimki, kocam) da diyorum bu insanlarin hatrina cekiyorum bu memleketi diye :) Saka bir yana bir gun oturup Norvec'te yasmanin nasil birsey oldugunu uzun uzun yazicam...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar ayse hanim. Ben inan. Bende norvec i dusunmeye basladim ama gerceklestirebiliriyim bilmiyorm.siznle konusmak isterim. Alex.gorgulu@hotmail.com saygilarla vemutlu gunler.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nursella dedi ki...

Ayşe hanım Size ulaşmak istiyorum bazı sorularım varda müsait olduğunuz da nursellae12@gmail.Com hesabına mail atabilir misiniz acab?

Unknown dedi ki...

Mrblar aise hanım yazılarınızı okudum harikayazmıssınız superdi😉
Kuyumcu altın gumus ustasıyım gozlemlerınızde kuyumcu ustasına ihtiyac varmıdır altın gumus tamiratıda olobilir bilgilendirirseniz sevinirim
Ebruli_silver@hotmail.com

Yorum Gönder