Yine yeniden rejimdeyim :) 12/16/2009 07:22:00 ÖS


Evet yine yeni yeniden rejimdeyim :) Aslinda rejim demek yanlis olur. Yapmaya calistigim yeme aliskanligimi degistirmeye cabalamak. Tam 3 gun oldu, daha bozmadim. Ne yaptigimi soyleyeyim. Sabahlari kalkar kalkmaz bir kuru kayisi yiyorum, uzerine de ilik su iciyorum. Kahvalti olarak musli veya 1 dilim ekmek ve penir yiyorum. Oglenleri cok fazla secenegim yok. Is yerindeki kafeteryamizda salata bardan salata ile oglen yemegini gecistiriyorum. Arayi meyvali yogurt veya bir meyva ile gecistirip aksam da et/tavuk/balik yanina salata yada 2-3 kasik sebze yemegi falan. Sonra belki bir meyva daha. Yani gordugunuz gibi olumcul bir diyet yapmiyorum ama 4 gun oncesine kadar bir gunde yediklerimi dusunurseniz super! Hergun tartiliyorum, aslinda tartilmamam lazim bu kadar sik ama galiba 500gr verdim :)
Bunlari yaziyorum ki mecbur kalayim, irademe hakim olmaya calisip kendimi egitiyim, bozarsam utanayim!

0 yorum:

Yorum Gönder