Norvec'te oturum izni 11/04/2010 11:43:00 ÖS

Norvec'te 1 senelik oturum izni almak icin bir firsat daha var. Bunu bir yerde okumustum ama bugun  vize kuyrugunda tanistigim birinden teyidini de aldim.
2010'da cikan bu yeni yasaya gore skilled worker niteliklerine sahip kisiler is bulamasalarda Norvec'te 1 senelik oturum izni alabiliyor, bunun on sarti Norvec'ce ogrenmeye baslamak, skilled worker niteliklerine sahip olmak. Bu arada bir is bulup vize tipinizi degistirebilirsiniz.
Adamlar boyle birsey cikarmislar cunku kalifiye adama ihtiyaclari var. Bir yandan multeci veya isci alimini zorlastirirken bir yandan kalifiye kisilerin gelmesini kolaylastiriyorlar. Nedeni bence cok basit. Hem genc nufusun azligi hemde burda okuyan sayisinin azligi. Niye okuyayim ki diyolar cunku, sonucta kac para fazla maas alcam diyor. Maaslar arasi cok fark yok zaten, birde ne kadar gelir o kadar vergi olunca sonuc bu oluyor. Neyse, ayrintilar http://www.udi.no/'da.

84 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Ayşe Hanım. Norveç'te yaşamak ve çalışmak istiyorum. bana yardım ederseniz çok sevinirim. mail adresim umutcanserbest@hotmail.com mesajınızı bekliyorum. iyi geceler.

cemil dedi ki...

selam ayşe hanım norveçe nasıl gelebilirim iki çocuk babasıyım yurdışında yaşayıp hayatımızı kuttarmak istiyorum kalifiye eleman ihtiyacı olduğunu biliyordum norveçin benim branşım teknoloıjik tesisat sistemleri,yüzme havuzu yapımı,sauna,buharodaları,atıksu arıtma benim işimle ilgili bana nasıl bir yol izleyeceğim hakkında yardımcı olursanız size ölenedek duacı olurum.e.mail:cemil.us@hotmail.com saygılarımla

Adsız dedi ki...

yenı geldım norvece bana yardım edebılırmısınız yanlızım hıc kımsem de yok

Adsız dedi ki...

24 yasında yenı mezun makıne muhendısıyım norvecte calısma ve oturma ıznı almak hatta vatandaslık almak ıstıyorum neler yapmalıyım. bunun ıcın tavsıyelerınıze ıhtıyacım var

Adsız dedi ki...

BEN 7 YILDIR NORVECDEYIM 99 87 92 69 YARDIMCI OLABILCEGIM SEYLER VArsa arayin no prblem

Ayse dedi ki...

Cok tesekkurler :)

jeddite dedi ki...

merhaba ayşe hanım ve diğer arkadaşlar;

ben 16 temmuzda norveç'e aile birleşimi için başvuruda bulundum. eşimle orda yaşamaya karar verdik, turkiye şartlarında da rahat yaşacak konumdayken. ben makina mühendisiyim. nokut ten denkliğimi de aldım. 3.5 ay oldu ancak dosyamı hala incelemediklerini söylediler. Muhtemelen ocak ayı gibi cevap gelir demişler çok sıra varmış. Ayrıca ben vize sonucumu orada beklemek için vize başvurusunda bulundum burada ki konsolosluğa fakat olumsuz dönüş yatılar. Neden de eşimin burada okurken yani 2011 yılındaki gelir belgesinin 232 bin kr altında olması. Orada evimiz, eşimin iyi bir işi var. Sizce neler yapabilirim beklemek dışında?

Ayse dedi ki...

Merhaba jeddite, esiniz Norvec vatandasi mi? Vize sonucunu burada beklemek icin belki baska bir ulkeden tursitik Schengen alarak buraya gelebilir ve buradan cesitli bahanelerle vizenizi uzatabilirsiniz. Esi Norvec vatandasi olan arkadasimizin aile birlesimi vizesi yaklasik 6 ayda cikmisti. Yani gercekten sabirli olmak lazim. Ayse

jeddite dedi ki...

evet eşim norveç vatandaşı. şimdi norveç konsolosluğu 7 günlük giriş vizemi reddettiği için zorlamasam mı diye düşündüm, ters bir etkisi olur mu diye korkuyorum. Bir de şey sormak istiyorum mesela başka ülkeden turistik shengen alınca o ülkeye geçiyosunuz ya ilk önce, daha sonra iç hatlardan diğer ülkelere geçiş yapabilindiği için pasaport vize vs kontrolu olmuyor gidilen ülkede. Norveçte de geçerli midir bu? Son olarak süreç 6 ay mı sürüyor hep? Daha erken çıkıyor mu? benim durumumda olumsuz dönme ihtimali var mıdır ya da uzama biliyorsanız bilgilendirir misiniz?
Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun, iyi günler dilerim.

Unknown dedi ki...

benim çok acil size ihtiyacım var....benim norveçli bi kızdan çocuğum var evli değillim ama gelecek sene evlenecez o zaman oturum için başvuru yapsam oturumu alırmıyım...

Ayse dedi ki...

Merhaba Ramazan Bey,

Basvuru icin evlenmeyi beklemenize gerek yok. Samboer diye birsey var, sevgili/ partner anlaminda. Samboer olanlar da oturum iznine basvurabilir ve alabilir eger tabi gerekli sartlar yerine geliyorsa. Buraya bir bakmanizi tavsiye ederim, Ingilizcesi de var: http://www.udi.no/Sentrale-tema/Familieinnvandring/Hvem-kan-soke-familieinnvandring/

Unknown dedi ki...

Merhaba Ayşe Hanım :
Norveçte Tromso da Tanıdığım bi kaç arkadaşım var onların övgüsü üzerine Norveç e gelme arzusunda bulundum. Kıbrısta durumlar çok kötü Bilgisayar bölümünde 3.cü sınıfım ama dondurdum çünkü mezunlar bile aç burda yaşım 23 hayata bir yerden başlamak istiyorum İngilizcem çok iyi durumda.
Sizden Ricam oturma izni konusunda ve norveç vatandaşı olabilmek için neler yapmam gerekiyor beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.
Bir çok işte çalıştığım için kendime güvenim tam sadece benim için sorun iş bulmak ve çalışmak. Eğer bana bu konuda kısa sürede bilgi verirseniz çok mutlu olurum Yarın çocuğum olduğunda onu rahat ve refah bi yerde yaşatmak amacım mail inizi veya cevabınızı bekliyorum muratn_23@hotmail.com saygılarımla :)

Adsız dedi ki...

norvecte yasamak ve calismak istiyorum meslegim pizza ustasi ne yapmam gerek yardimci olursaniz sevinirim..

e-mail ; tuncay.pz@windowslive.com
tel nr ; 0037744536515

Adsız dedi ki...

Merhaba Ayşe Hanım, ben bir yazarım. Üniversite mezunuyum. Eşim devlet memuru. 8 yaşında bir çocuğum var. Norveç'te oturum almak hatta vatandaşlığına geçmek niyetindeyim ancak bu konuda son derece bilgisizim. Nereden ve nasıl başlamak lazım. Bunun için kendime göre sebeplerim var. Bana bilgi verebilirseniz çok memnun olurum...

tibetsan@gmail.com

ozlm dedi ki...

merhaba ayse hanim, ben ozlem.. erkek arkadaim norvec vatandasi, 11 aydir birlikteyiz ve erkek arkadasim temmuz ayinda evlenme teklifi etti.. nisanli vizesine basvurmayi dusunuyoruz eylul ayinda.. ama merak ettigim bir sey var evlenip aile birlesimine mi basvurmak daha iyi ,yoksa nisanli vizesine basvurup vizeyi alip 6 ay icinde norvecte evlenip daha sonra aile birlesimine basvurmak?? bilgi verirseniz cok sevinirim.. bir suru yazi okudum kafam cok karisti..

Adsız dedi ki...

Arkadaslar norvec hakkinda iyi bilgi edinin derim. Birkac ornej vereyim: norvecte aylik maasiniz tl olarak 6 bin eder ve en ucuz evin aylik kirasi 3 bin tldir vede bir ekmek 8 tldir, en ucuz sigara paketi 25 tldir artik siz hesabinizi yapin. Ayrica norvecin yaz mevsimi turkiyenin sonbahar mevsiminden daha soguk olur vede her ay 20 gun yagmur yersiniz. Norvecteki turklerin cogu ya lokantada calisir yada okul yikama islerinde ama turkiyeye gelince hava olsun diye sallarlar:) norvecteki turklerin hepsinin devlete ya ev yada araba borcu vardir ki bu sadece turkler icin degil norvecteki tum yabancilar icin gecerlidir. Eger turkiyede gunkuk ekmeginizi kazaniyorsaniz baska ulkeyi tavsiye etmem. Ben norvecte 12 ay kaldim dil okulunuda okudum. Jeg sier riktig yani dediklerim dogrudur:)

Unknown dedi ki...

Ayşe hanım ben çok merak ettim sahi, siz ne çalışıyorsunuz? :))

Adsız dedi ki...

selamlar ayse hanım bu samboer nedir.. nereye müracaat edılır soylermısınız..! ben suan norvec deyım. alesund da.. kız arkadaşım Hollandalı fakat 6 yıldır burda yasıyor ve çalışıyor.. bır cocugmuz oldu.. bahsettıgınız samboer e müracaat etmek ısterım.. ne yapmam gereklı yardımcı olurmusunuz...!

Adsız dedi ki...

ben 3 aylık tatıl vıze sıyle geldım buraya.. cocugu mu görmek ıcın.. kız arkadaşımın evınde mısafır olarak kalıyorum.. 1 ay daha burdayım.. bu samboer denılen seye burda müracaat edıp sonuç alınabılınıyormu.! yoksa turkıye ye dönmek mı gerekiyor...! bu arada kız arkadaşımla evlenme plamızı sımdılık yok.. ama cocugum dan da uzak kalmak ıstemem.. mümkünse burda oturum alıp calısmak .. çocuğumun gelecegı ıcın ona destek vermek ısterım.. bılgılıerınız le yardımcı olursanız sevınırım. yazılarınızı okuyorum.. sımdıden bırcok soylemlerınıze katılıyorum.. burası cok farklı bır yer.. ınsanlarda..

Adsız dedi ki...

ayse hanım samboer ıcın eger gereklı sartlar yerıne gelıyorsa demıssınız.. nelerin oluşması lazım bıraz acarmısınız.!

Adsız dedi ki...

Merhabalar Ayşe Hanım,
Ben bilgisayar mühendisiyim,30 yaşındayım. Seneye evlenip eşimle Norveç'e yerleşmek istiyoruz. Kendisi de kimya mezunu. Benim İngilizcem iyi. Nasıl gidebiliriz, nereden başlarız acaba, şirket bulup başvuru mu yapmamız gerekiyor, yoksa bir danışman şirket aracılığıyla mı? Yardımcı olabilirseniz çok ama çok sevinirim.

Unknown dedi ki...

Güzin abla olmuş Ayşe abla :) bence şirket kurun ve yazan herkesi düşük ücretle işe alın :) kayserili tavsiyesi :P

Unknown dedi ki...

merhaba norveçte çalışma imkanımız varmı benim mesleğim kuyumculuk takı tasarım üzerine lise mezunuyum ama ingilizcem çok yeterli seviyede değil bunun bi yolu yokmudur lütfen yardımcı olabilirmisiniz cetiner.karcan@gmail.com bu benim mail adresim lütfen mail atın türkiyede çalışmak zor ve para kazanmak çok zor yardımcı olursanız çok sevinirim yaşım 20

Unknown dedi ki...

slm ben suanda norweçteyim ve evlilik yapacam benim vize normalde 3 aylık evlilik yaptıktan sonra vizemi burada uzata bilirmiyim ??

Adsız dedi ki...

Merheba
ayse hanim.benim nisanlim turkiyede ve ben de bir yil ve uc ay der norvecte yasyorum. benim girish yasagim var ve turkiyeye gidemyorum. eger nisanlim buraya gelsin turist vizasiyle evlene bileriz. yada bunlari kanonu haric daha kisa bir yol varmi ki ben nsanlimi getire bilsem.eger yardim edersiniz cok memnon olurum. yada eger kimsenin bilgisi varsa mailimi gondersiniz cok sevinirim.
z.zahrajan@yahoo.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Ayse hanim, ben Hatice. Erkek arkadasim norvec vatandasi ve biz 2 yıldır birlikteyiz. Evlenmeyi düşünüyoruz. Sizden bir fikir almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim cok...Bir sorum olacak; evlenip aile birlesimine mi basvurmak ,yoksa nisanli vizesine basvurup vizeyi alip 6 ay icinde norvecte evlenip daha sonra aile birlesimine basvurmak mı daha mantıklıdır? İlginiz için şimdiden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

MERHABA,ABLACIM BEN REMZİ 30 YAŞINDA AŞÇI VE FIRIN USTASIYIM 3 ÇOCUK BABASIYIM.NORVEÇTE ÇALIŞIP YAŞAMAK İSTİYORUM.ÇOCUKLARIMA İYİ BİR EĞİTİM VERİP BÜYÜTMEK İSTİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ TEŞEKÜRLER.05434114923.ANTALYA

Unknown dedi ki...

Merhaba oray norveç le ilgili konusabilirmiyiz

Adsız dedi ki...

Ayşe hanim orda misiniz? :)

hatice dedi ki...

slm ayse ben hatice norvec vizesi icin goruscekdim banada yardim ede bilirmisiniz rica etsem 2011 senesinde evlendim birinci vizemiz ret geldi bida surduk ama hala bi ses yok bide hamileyim napacagimi bilmiyorum.?

Adsız dedi ki...

Ben Türkiye de yaşıyorum ailemle birlikte norveçte yasamak istiyorum yardim edebilir misiniz. Bi yol gösterir deniz memnun olurum. hknask006@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Ayse hanim.Türkiye de yasiyorum.Burada pratisyen doktorum.Norvece yerlesmek ve meslegimi orda yapmak istiyorum.Bunun icin neler yapmaliyim?Biraz aydinlatirsaniz seviniriz.

Ayse dedi ki...

Merhaba,
Bu yazima bir goz atin isterseniz: http://ayseo.blogspot.no/2012/09/norvecte-saglik-skandallari.html

Unknown dedi ki...

Norvecin dogasi,havasi,suyu gercekten cok guzel cennet gibi bir yer,ama bunun icin kendi ulkende duzenini bozarak( helede isi varsa hayatini bir duzene sokmussa)buralara gelmenin hicbir anlami yok.ben norvecte 7 yildir yasiyorum ama oyle soylendigi gibi cok guzel bir hayat yok burda.insanlar yalniz ve asosyal uyusturucu yasi 12 den basliyor,insanlarin cogu depreyonda ve intihar vakasi diger ulkelere nazaran cok daha yuksek.calistiginin nerdeyse yarisini vergi olarak oduyorsun ve hersey cok pahalli kiralar ulasim,yemek,kiyafet.aile bagi yok burda cogu insan ayri yasiyor cocuklar anneyle baba arasinda piyon gibi suruklenip duruyorlar.sevgi yok.bizim annelerimiz gibi degiller cocuk la ebeveyn arasinda mesafeler var.herkes birey yasiyor,anne babaya saygi hurmet yok buralarda.bu yazdiklarim kendi ulkesinde iyi bir isi varsa duzeni varsa onlar icindir.ama geliri yok hic bir sosyal guvencesi olmayan insanlar icin norvec cok iyi bir yer cunku sosyal demokrat bir ulke oldugu icin sosyal hizmetler var burda nav diye bir kurum ilticacilara yardim ediyorlar verdikleri parayla insanlar olmuyor surunuyor ama fakirlikten veya savastan kacip geldikleri icin onlar icin buyuk bir nimat norvec.butun pis islerinde yabancilari kullaniyorlar.burda egitimli bile olsan hemen is bulamiyorsun once okula gideceksin o surede temizlik isi yada hasta bakicilik isi bulursan en mutlu sen oluyorsun;( ben burda yasayan bir insan olarak derimki herseye ragmen kendi ulkenizde kalin ve sevdiklerinizle beraber olun.diyeceksinizki neden hala ordasin ben 50 yas uzerindeyim donersem turkiyede is bulamam diye korkuyorum o yuzden simdilik burdayim ama umarim en kisa zamanda turkiyeme donerim.sevgiyle kalin

Ayse dedi ki...

Ebru Hanim, yorumunuz icin tesekkurler. Ben de hep ayni seyleri yaziyorum. Ya gercekten okumus, iyi dil bilen, burada acik olan sektorlerde is tecrubesi olan biri olacaksiniz ki issiz kalmayin yada dediginiz gibi kaybedecek birseyiniz olmayacak ve multeci olarak gelmeye calisacaksiniz. Bunun ortasi yok.

Unknown dedi ki...

merhaba ayşe hanım.
ben kamuda 5 yıldır elektrik-elektronik mühendisi olarak çalışıyorum kız arkadaşım da gıda mühendisi olarak özel sektörde çalışıyor aylık kazancımız türkiye şartlarına göre gayet iyi sayılır fakat bizim hayalimiz norveçte yaşamak hergün bunun hayalini kuruyoruz desek yalan olmaz. Bizim Nişanlı vizesi yani evlilik taahüt etmek suretiyle vize almamız için ne yapmamız gerekiyor. Teşekkür ederim.

isaoguz3 dedi ki...

selam ayşe hanım size bi sorum olacak yardımcı olursan çok sevinirim .....benim bayan arkadaşım norveçte yaşıyor.biz evlenmeyi düşünüyoruz evleneceğim kadın 55 yaşında bense 39 yaşındayım.ve bayan arkadaşım çalışmıyor çalışamazlık raporu var. norveç hükümetinden her ay belli bir yardım maaaşı alıyor.bayan arkadaşımın evi kendinin değil kira.. bu şartlarda ben bayan arkadaşımla evlilik yapsam bayan arkadaşım beni norveçe götürebilirmi? götüremezmi?ve onun 55 yaşında olması norveç hükümeti için sorun olurmu.....ayşe hanım bana bir yol gösterirsen çok sevinirim şimdiden herşey için çok sağolun Allaha emanet olunuz.

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben Norveç te okumak istiyorum ama okurken ev satın alabilirmiyim.

Ayse dedi ki...

@isaoguz: yas konusunun sorun olacagini sanmiyorum ama size sponsor olacagi icin geciminizi sagliyor olmasi gerekecek. Bu konuda malesef fikrim yok...

Unknown dedi ki...

norvec bes kurus etmez aklınızı basınıza toplayın surda guzelım ulkemızın degerını bılın gıtmeyın norveclıler ırkcı kendılerınden baska kımseyı sevmeyen ınsanlardır.ne kadar adaletsızlık varsa hepsını sınsıce sıze yasatırlar .orda zerre kadar sevgı saygı yoktur cocuklar bıle aılesını takmaz her turlu ahlaksızlık var

Unknown dedi ki...

slm ayşe hanım d vizesi 2 haftadan fazla sürerse bu ne gibi sonuçlar doğurur olumlumudur olumsuz mu ?

eknci01 dedi ki...

slm Ayşe hanım.ben ve eşim devlet memuruyuz (öğretmen&polis).bir de kızımız var. Türkiye'de istifa edip Norveç'e gelsek kamuda çalışabilir miyiz ? ya da bu konu hakkında bilgiyi nereden edinebilirim.

Adsız dedi ki...

merhaba ayşe hanım ben martta aile birleşim vizesi başvurdum ankarada bütün belgelerimiz eksiksiz tamdı eşim norveçte oturuyor ve oranın vatandaşı maaşıda istenilen kriterlere uygun fakat aile birleşim vizesi 18 ayda mı sonuç vericek bizim ne zaman çıkar sizce bi bilginiz var mı ?

pelin bayrak dedi ki...

merhaba sizinle nasıl iletişime geçebiliriz

Ayse dedi ki...

Merhaba Adsiz, 18 ay oldugu dogru olabilir. Ben 3 aydir yenilenmesini bekliyorum. Hala siradaymis. Inanilmaz yavaslar.

Adsız dedi ki...

merhaba ayse hanim ve diger arkadaslar. Ben 5 ay once norvec te aile birlesimi basvurusu yaptim. acaba turkiyede, ve norvec te yapilan basvurular sure olarak aynimi.? bu arada 1 senelik italya oturumum var norvec te kaliyorum. hala cevap gelmedi. bilgisi olan arkadaslar yazarsa memnun olurum. adim hakan...

Unknown dedi ki...

merhaba ayse hanim, ben italyada yasiyorum, italyan oturumum var, fakat norvecte yasamak calismak istiyorum, sizce bunu mumkun kilmanin ne gibi yollari var , italyan oturumumun saglayabilevegi avantajlar var mi ? bilgilendirirseniz lutfen, tesekkurler, mail: ercan.tusgul@gmail.com

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar aile birlesimine basvurupta cevap alan varmi ? adsiz martta basvurmussun haber varmi ? bende 7 ay oldu aile birlesimi icin bekliyorum Norvec te evlilik yaptim ben, acaba turkiye ve Norvec te basvurmak sure olarak aynimi bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. ben Hakan.

Adsız dedi ki...

Merhaba adsız arkadaş. Martta aile barşurusu yapmışsın haber vermı?

Gaye dedi ki...

Merhaba ayşe hanım. Ben gelecek sene için norveçte yüksek lisans yapmayı planlıyorum. Ama bütçe konusunda kafam karıştı. Ben ailemden turk lirası olarak ne kadar para almaliyim ki orda gecinebileyim. Yardımcı olursaniz sevinirim

Gaye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhaba Norveç Sevdalıları (ben gibi); norveç vatandaşı olan bir Türk ile evlendim, 2 ay sonra aile birleşimi için başvurduk, bu arada benim 2 tane oğlum var. Başvurudan bir ay sonrası büyükelçilik randevu verdi, sabırla bekliyoruz görüşmeyi, gelişmelerden haber veririm, hepimize bol şans...

Adsız dedi ki...

Slm ben norvec te evlendim esim norvec li basvurali 11 ay oldu hala ses yok çok yavaşlar malesef.

Adsız dedi ki...

Merhaba. Benim nisanlim norvecli ben de Turkiye'de yasiyorum. Ocak2017 de evlenmeyi dusunuyoruz ama bunu ne sekilde yapacagimizi tam olarak bilmiyoruz. Bu konu hakkinda bilgisi olan xboxlive35@windowslive.com mail atip benimle iletisime gecerse cok minnettar olurum. Tesekkurler

Unknown dedi ki...

Merhaba benim iki yasında Norveçli bir bayandan çocuğum var ama ewli değiliz ve aile birleşimi vizesine başvurmak istiyorum ama hazirlamam gereken ewraklar neler dır ve şuan ıssız gozukuyorum ve bna gereken ewraklar neler dır söyler mısın teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

Ayşe hanım merhaba oturum izni ile ilgili bilgi almak istiyorum bu konuyla ilgili yardımcı olurmusunuz bana.
abdullahnazirli@gmail.com

Unknown dedi ki...

Meraba ayse Hnm bn de esimle Norveçte yasamak istiyrm anestezi teknıkeriym iş imkanı ndr ne yapmam gerekir

Unknown dedi ki...

Merhaba Ayşe hanım Uzun yıllar kamuda çalıştım. Yeşil pasaportum sahibiyim İstanbul büyük şehir belediyesinden itfaiyeci sertifikam var. Norveç'e turist olarak geldiğimde oturma izni ve çalışma izni alabilirmiyim? bu konuda yardımlarınızı bekliyorum hayırlı bayramlar. e_kocabay@hotmail.com. hayırlı bayramlar.

Unknown dedi ki...

Mrb ebru hanım geçen sene Nisan ayında Norveç'e gittim 15 günlüğüne şimdi orda yaşamak istiyorum bana yardımcı olabilir misiniz

Unknown dedi ki...

Mrb ayşe hanım ben 27yaşındayım iyi derecede İngilizce konuşabiliyorum daha önce 8 ay America da çalıştım kısa süreliğine norveçte de bulundum tatil için ama şimdi orda nasıl iş bulurum diye onu araştırıyorum mesleğim otel ve Restaurant yöneticiliği
Teşekkür ederim 😀
Mehmetyavuz1@hotmail.com.tr

Unknown dedi ki...

Mrb ayşe hanım ben 27yaşındayım iyi derecede İngilizce konuşabiliyorum daha önce 8 ay America da çalıştım kısa süreliğine norveçte de bulundum tatil için ama şimdi orda nasıl iş bulurum diye onu araştırıyorum mesleğim otel ve Restaurant yöneticiliği
Teşekkür ederim 😀
Mehmetyavuz1@hotmail.com.tr

Unknown dedi ki...

Mrhb adim Deniz evli bir cocugum var
Norvece yerlesmeyi ve calismayi dusunuyorum bilgisi olan arkadaslardan yarci olabilirmi deniz.occ@gmail.com

Unknown dedi ki...

MRB BEN ANESTEZİ UZMANI BİR DOKTORUM VE NORVEÇE YERLEŞMEK İSTİYORUM. NE YAPMAM GEREKİYOR. EVLİYİM VE ÇOCUĞUM YOK. YARDIMCI OLABİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM. tsirra87@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba ayşe hanim.ankara da yaşıyorum norvecte gıda üzerine bir işletme kurmak istiyorum önerileriniz varmı acaba. Daha önce hiç norvece gelmedim.prosedür beni çok yorar mi.yardimci olursaniz minnettar kalırım. Teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

mrh ayşe hanım ben ve eşim ikimizde doktoruz. norveçe yerleşmek ve orada çalışmak istiyoruz. bu konuda bize yol gösterebilirseniz sevinirim. mail adresim drhuseyincelik81@gmail.com

Unknown dedi ki...

mrh ayşe hanım ben ve eşim ikimizde doktoruz. norveçe yerleşmek ve orada çalışmak istiyoruz. bu konuda bize yol gösterebilirseniz sevinirim. mail adresim drhuseyincelik81@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba ayşe hanım;
Adım zübeyr,ben lise mezunuyum ve norveç'te çalışmak istiyorum.Bana yardımcı olurmusunuz hiç bişey bilmiyorum bu konuyla alakalı.
zubeyr_turgut@hotmail.com
zubeyr_turgut@yahoo.com

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN 28 YASINDA TURK VATANDASIYIM İNGİLİZCE VE FRANSIZCAM VAR NORVEC TE İSVECLİ Bİ KIZ ARKADASIM VAR YAKLASIK 2 SENEDIR BIRLIKTEYIZ . ORAYA OTURUM IZNI ALMAM ICIN SADECE EVLILIK SART MIDIR YOKSA KENDIM GIDEBILMEK ICIN NE YAPMAM GEREKIYOR. YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM..

Unknown dedi ki...

selamlar ayşe hanım,
aile birleşimi ile ilgili bekleme süresi nedir net bir bilgi varmıdır paylaşırsanızı sevinirim.

Mahir dedi ki...

Merhabalar ayşe hanım ben erkek kuaförüyüm norveçte kuförü olan bi arkadaş beni ısrarla çağırıyor orda Türk berberler iyi talep görüyormuş yaklaşık 6 bin dolar ayda kazanırsın diyor davetiye de yollayabilirm dedi sizce gerçekten öyle bir yermi düzenimi bozmaya değermi

Unknown dedi ki...

Merhabalar Ayşe Hanım ben 27 yaşındayım ve iktisat mezunuyum.Norveçli bir bayanlar evlenip Norveç'e yerleşmek istiyorum.Chat.no sitesi dışında hangi siteleri kullanabilirim?Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Ayşe Hanım, selamlar. Ben 9 yıllık bir ilkokul öğretmeniyim, eşim dış ticaret işi yapıyor. 6 aylık dil eğitimi, 1 yıllık stajyerlik ardından orada öğretmenlik yapabilir miyim?Bu konuda bilginiz varsa paylasirsaniz mutlu olacağım, şimdiden teşekkürler 😊

Unknown dedi ki...

Ayşe hanım merhaba ben ressamım uluslararası ulasal ödüllerim var. Norveçe yerleşmeme yardımcı olurmu. Nasıl bir yol izlemeliyim. Norveççe öğrenmek şartmı en azından yerleşmeden.

Adsız dedi ki...

Selamlar.norvecte 15 yildir yasayan biri olarak yaziyorum.buraya gelmek oldunca zorlastirildi.yazilanlarin cogunu okudum.aile birlesimi veyahut samboer (sevgili,dost) basvurulari bile insani biktiracak kadar zorlastorildi.
Burasi cok rahat ammaa eger Turkiyede bir duzeniniz var ise sakin bozmayin.ne hayallerle gelip donen arkadaslar gorduk.norvecli degilseniz basit isler sizi bekler.sakin hayal ettiginizi bulacaginizi dusunmeyin.Lakin burda guzel bir is bulma firsatiniz olursa o zaman hayatinizida tabiki sosyal devletin imkanlarindan dolayi cok rahat yasayacaksiniz.saygilar Adem

Adsız dedi ki...

Moteplassen.no yu dene

Unknown dedi ki...

ben norveç e gelmek istiyorum bordo pasaport um var evliyim bir çocugum var .. ön lisans üniversite okuyorum .. norveçte ölene kadar yaşam ak istiyorum .. zengin değilim ingilizcem var fransızca da var biraz 0536 068 22 95

Unknown dedi ki...

ben norveç e gelmek istiyorum bordo pasaport um var evliyim bir çocugum var .. ön lisans üniversite okuyorum .. norveçte ölene kadar yaşam ak istiyorum .. zengin değilim ingilizcem var fransızca da var biraz 0536 068 22 95

Unknown dedi ki...

Merhabalar ben mehmet benimde bir sorum olacak ben ve ailem 5 kişilik bir aileyim ve vize aldım Norveç e gelicez ve orda kalmayı dusunuyoruz bu konuda bana ne gibi tavsiye de bulunursunuz

Unknown dedi ki...

Oslo ya geliyoruz

Adsız dedi ki...

merhabalar ben abdullah 24 yaşındayım İngilizce arapça farsça dillerini biliyorum 6 yıldır Resepsiyon luk yapıyorum maalesef ülkenin durumu gözler önünde hayatımın geri kalanını Norveç te yaşamak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz
tutsakk.abdullah.25@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Slm mrhb Norveççe yerleşmek istiyorum burda da isim evim var ama güzel bir gelecek ve çocuklarımın geleceği için Norveç diyorum05337119734

Unknown dedi ki...

Ayşe hanım size nasıl ulaşabilirim beni ararmisiniz

Unknown dedi ki...

mrb ayşe hanım ben erkek kuaförlüğü yapıyorum ve mesleğimi norveçde ijra etmek istiyorum mesleğim le ilgili bütün belgelere sahibim yardımcı olursanız sevinirim yaş 30

Unknown dedi ki...

Bu yaz norwec vatandasi kiz arkadasimla nikahkancaz ama islemler nasil oluyor burdaki konsolosa ne gibi evraklar vericem kiz arkadasim zaten evlilikten sonra udi gerekli evraklari vericek ywrdimci olursaniz sevinirim

Yorum Gönder