Zor gunler 11/26/2010 03:13:00 ÖS

Bu telaslar hic de tatli telaslar degilmis. Kucuk bir bebegin varken tasinma isi tam bir iskenceymis. Bir de hic esyamiz yok, iki uc seferde gotururuz diyorduk ama hic oyle olmadi. Birimizin de, yani benim, hep bebekle kalmak zorunda olmasi isleri iyice zorlastirdi. Bu aralar iyice sinirlerimiz yiprandi acikcasi. Sabir sabir diyorum baska birsey demiyorum.
Neyse, bir sekilde attik kendimizi eve ama bu seferde esyamiz yok. Ne almaya kalksan en az 3 hafta teslimat suresi veriyorlar. Aklina yatan uygun fiyatli birsey bulmakta cok zor. Bu sogukta bebekle magaza magaza da gezemiyorsunki. Ornegin perde. Camlarimiza standart perdeler uymuyor. Ozel yapim perde nerdeyse 20bin krone ve en az 3 hafta teslim suresi. Soyle bir hesap yaptik, ucaga atlayip Turkiye'ye gitsen butun evin perdesini alip gelsen, hem daha ucuza geliyor hem daha hizli oluyor. Gozunu sevdigimin Turkiye'si diyorum yine.
Sizde bana sorarsiniz dimi o zaman; "bu kadar sikayet ediyorsun, e ne isin var daha orda?!?" diye. Ne diyim bilmemki.

3 yorum:

meraklı yengeç dedi ki...

Dön diyorum sana öfffff

Elhan dedi ki...

IKEA yok mu orada?
"Evimizin herseyi"

Ayse dedi ki...

Olmazmi! "Ikea evimizin herseyi" burda da var tabi, zaten bizim de evimizin bircok seyi oldu.

Yorum Gönder