Norvec'te kis, do-nu-yo-ruz! 12/05/2010 02:27:00 ÖÖ

Bu Norvec'te gecirdigimiz 3. kisimiz olacak. Ilk geldigimiz sene en fazla -10 olmustu. Gecen senede en soguk -19 oldu, o da birgun falan. Ama Subat ayi tamamen sifindan altinda gecmisti. Herhalde daha kotusu olamaz derken bu yil, son bir ay beni hayal kirikligina ugratti bile. Kasim'in basindan beri havalar hep eksilerde, hic sifirin ustune cikmadigi gibi bugun -15'i buldu. Daha simdiden boyle ise Ocak, Subati dusunemiyorum bile. Bu Kasim yuzyilin en soguk Kasim ayi olmus. Dusunsenize su anda yasayan hicbir Norvecli bu kadar soguk bir Kasim ayi yasamamis. Yalniz bizde de ne sans varsa geldigimiz ilk sene icin son 20 yilin en cok kari yagdi demislerdi. Gecen sene Subat ayi icin ise son 40 yilin en soguk Subati demislerdi. Simdi de son yuzyilin en soguk Kasimi oldu. Seneye de Ekim ayindan bir cikis bekliyorum ben. Bakalim nolacak!
Bugun bir karar verdim, mecbur olmadikca -12nin altinda kizi disari cikarmiycam. Niye 12 derseniz, bilmiyorum. Belki bugun biz cikarken -13 oldugu icindir. Ama gercekten soguktu. Daha da cok kucuk zaten. Gerci burda -10'a kadar yuvalarda cocuklari disarida uyutuyorlar ama ben tirsiyorum. O kadar da degil, en azindan henuz degil.
Bu arada lutfen biri bana durustce bir cevap versin, bebeklerdeki gaz olayi cidden ne zaman sona eriyor? 3 ay diye okudum, dogru mu bu, umitleneyim mi yakinda bitecek diye?

0 yorum:

Yorum Gönder