2011 Dileklerim... 12/31/2010 01:31:00 ÖÖ

Hayatimda ilk defa yeni yil icin dileklerimi yazmak istiyorum. Galiba biraz uzun bir liste olacak :)


- Hamilelikte aldigim kilolarin hepsini vermekle kalmayayim 5 fazlasini vereyim.
- Biran evvel kolik aglamalarimiz sona ersin. Hatta anne karninda tedavisi bulunsun, tip dunyasinda yeni bir cigir acilsin.
- Bizim kizla yuzmeye baslayalim, sonra oynayalim, eglenelim, kosalim, cosalim, en guzel seyler onunla olsun.
- Bundan sonra eve aldigimiz hicbirseyi iade etmek zorunda kalmayalim. Hepsi dogru duzgun gelsin, cuk diye de otursun.
- Norvec son 50 yilin en sicak ve kuru kisini gecirsin. Hatta yazi da son yuzyilin en sicak yazi olsun, ortalamasi 28i bulsun!
- Itili alayim ve bunun uzerine patron "aferin, maasini 2 katina cikariyorum!. Hatta istediginde evden calis, hatta iznini de 60 gune cikardim" desin.
- Bundesliga 2011-2012 sezonu tatil ilan edilsin! Ama benim maasim 2 kati olmaya devam etsin.
- Turkiyeye gittigimde gormek istedigim herkesi goreyim, yemek istedigim herseyi yiyim. Yemek istediklerimi sayiyorum. Lahmacun, Adana, Gavurdagi salata, Raki-balik ikilisi, yaninda da muhabbet olsun lutfen, Kunefe, Pelitten milfoy, Venusten profiterol..neyse saymakla bitmiycek, gectik!
- Sweet-chilim yan gelip yatmasin ama cok da calismasin ama maasi da katlansin!
- Galatasaray lig sonuncusu olsun, akli basina gelsin.
- Sivilcelerim gecsin, bebek gibi puruzsuz bir cilde sahip olayim.
- Norvec'ceyi artik cidden ogrenmeye baslayayim.
- Gecen sene heveslendigim paten kaymaya bari bu sene baslayayim. Bu kis gecti ama gelecek kisa artik su kayak isini de bitireyim lutfen.
- Bekar arkadaslarimin hepsi bu sene evlensin, kocalari onlari, onlar da kocalarini cok sevsin. Cocuksuz olanlar da hamile kalsin (yani isteyenler)! Hamis olanlarda saglikla kucagina alsin bebisini.
- Sweet-chilim bana ilk gunku gibi asik olsun tekrar, bende ona :))
- Bir anda sihirli bir degnek degsin bana, yemek yapmak eziyet olmasin, yaptigim her yemek tadindan yenmez olsun.
- Norvec Turk doktorlara ev, is ve bol para versin. Norvecte saglik devrimi yapsinlar!
- Norvecte vergiler yari yariya insin. Bu arada mortgage faizleri de dussun.

Neyse bos ve desteksiz dileklerde bulunmadan bu listeyi sona erdiriyorum. Kisa ve oz olarak, esim, kizim ve tum ailemiz icin en basta saglikli (buyuk harflerle SAGLIKLI), huzurlu ve nese dolu bir yil diliyorum.

Hepinize iyi seneler...

2 yorum:

Elhan dedi ki...

Eski iş yerimde bir gün şöyle bir şey oldu...tuvaletten çıktım, kadının teki beni kapıda yakalayıp, "aa sen hamiş misin?" dedi..."Hamiş ne lan?" diye şaşkın bakan gözlerimi "şirin misin sen?" anlamına geldiğini umduğum sırıtışımın ardına saklamaya çalışarak bir yandan da ıslak ellerimi zor taşıdığım göbeğime kurulayarak kaçtım. Hamiş ne hakkatten?

Ayse dedi ki...

Hamis: Hamileyken, sismanlamis, yuzu gozu sismis, hatta lekeler ve sivilcelerle iyice cirkinlesmis kadinlara moralleri bozulmasin diye soylenen, sirin hamile anlamina gelen sozcuktur.

Yorum Gönder