Baslik bulamadim bu yaziya... 4/23/2012 02:46:00 ÖS

En buyuk ask acisini dindiren de zaman, en buyuk aski olduren de... bu ne yaman celiskidir!

"Havalar nasil olursa olsun sizin havaniz iyi olsun" soylemi cok dogru ama bu havalar benim havami da etkiliyor!

"Bir baskadir benim memleketim" diye sozde anma yapmiyorum, gercekten hissediyorum (herseye ragmen)!

"Ask bir kiyamama halidir" demis Meral Okay, bende alip buraya koymusum o yazisini. "Yine mi guzeliz yine mi cicek" de demis ama oyle hissetmiyorum su an malesef!

Insanin ana dilinden daha guzel bir dil olabilir mi dunyada!

Gecen seneki Wish List'ime baktim. Bir iki tanesi haric gercekten de hepsi bos cikti :) O yuzden bu sene dilek falan yazmiyorum!

Hersey olacagina varirmis, e o zaman niye cabaliyoruz ki, birakalim varsin nereye varacaksa!

Cok bunalim oldu farkindayim, pazartesi oldugu icin mi yoksa bu aralar benim genel ruh halim mi bu? Bilmiyorum.

Neyi bildiginin bir onemi yok zaten, ne kadar gosterdigin onemli. Her GS-FB macinda oldugu gibi, nasil oynadiginin onemi yok, skor onemli!

Yakinda bayramlik agzimi actigimda Polonyaca yada Latviyaca kelimeler dokulmeye basliycak benden, is arkadaslarim sagolsun. Ingilizce Norvec'ce bitti birde bunlar cikti :)

Sacmaliyorum. Zaten bu sayfa benim sacmalama, karalama defterim degil mi? Illa Norvec'i yazma gibi bir zorunlulugum yok dimi..

Anlasildi, benim bir araya ihtiyacim var!

Yine de Cok Sukur!

0 yorum:

Yorum Gönder