Oylesine... 1/19/2010 08:41:00 ÖS

Gecenlerde Pucca'nin bloglarini kesfettim. Bayildim kiza, cok tatli, cok akilli, cok deli, ne biliyim guzel yani. Size de tavsiye ederim okuyun. Pucca'nin bir de siir yazdigi bir blogu var. Puccaysam Gunahim Ne diye :) Bu blogu gorunce kardesim aklima geldi, bir anda ozleyiverdim cok. Kardesim de nerdeyse okuma yazmayi ogrendiginden beri birseyler karalar durur. Sigara paketi, fis, pecete artik ne bulursa. Her yerden cikar o kagitlar sonra. Bi ara hepsini toplayip bilgisayara gecireyim dedim basedemedim. Kendisine soyluyorum toparla bunlari bir yerde diye ama yok, adamin ruhu tembel !
Pucca'nin siirlerini de gorunce bugun aradim beyefendiyi, dedim hemen kendine bir blog yap, ne yazacaksan oraya yaz. Bakalim ikna edebilecek miyim? Hic umudum yok ama israrlarima devam edicem!

Buyrun size kardesimden bir parca:


Kaybolmuş güvenim
Ruhum uçuruvermiş
Kendime her dönüşümde
Yalnızlık silivermiş
Üstünde yıkılmış duygularım
Korkularım sinivermiş
Çığlığımı bastıran yağmurda
Yalanlar uyanıvermiş
Sırasını bekleyen acılar
Gün gelmiş çekilivermiş

0 yorum:

Yorum Gönder