Onemli olan bizim havamiz! 1/15/2010 05:35:00 ÖS

Gecenlerde gozume ilisti Norvec'te yasamak ile ilgili bir yazi yazmisim ve iklimden havadan sudan bahsetmisim. O postu okuyunca kendimi Kanada Kar gunlugunu tutan kisi gibi hissettim :) Muhakkak gelmistir bir sekilde size de maille falan.


Kanada' dan Kar Günlügü

12 Agustos- Kanada'daki yeni evime tasindim. Çok mutluyum. Burasi harika. Daglarin karlarla kapli halini görmek için sabirsizlaniyorum.
14 Ekim-  Kanada dünyanin en güzel yeri. Yapraklar kirmizi ve turuncuya dönmeye basladi. Dün birkaç geyik gördüm. Bu güzel hayvanlari öldürmeyi nasil düsünürler anlamiyorum. Burasi cennet olmali.
11 Kasim- Umarim yakinda kar yagisi baslar.Burayi çok seviyorum.
2 Aralik- Dün gece kar yagdi. Tipki kartpostallardaki gibi. Kartopu oynadik.
12 Aralik- Dün gece biraz daha kar yagdi. Kar makinesi ile garajin önündeki karlari temizledik. Burayi seviyorum.
19 Aralik- Kar temizlemekten yoruldum. Ise gitmek için disari çikamiyorum.
22 Aralik- Bu beyaz pislikten dün biraz daha yagdi. Yollardaki lanet buzlari eritmek için neden daha fazla tuz kullanmadiklarini anlamiyorum.
28 Aralik- Kus beyinli spiker yanilmis. Seksen üç santimetre daha yagdi. Bu gidisle karlar yazdan önce erimez.
4 Ocak- Sonunda markete gidebildim. Dönüste lanet geyiklerden biri yola atladi, arabamda üçbin dolarlik hasar var. Bu hayvanlarin hepsini gebertmeli.
10 Mayis- Florida' ya tasindim.

Bakalim ben nereye tasinicam bu gidisle. 3 haftadir -15-20 civarindaydi. Oslo disinda -29'u gordum. Ama su anda hava super, rahat rahat dolasiyoruz sokaklarda, -8 falan !



Havalar nasil olursa olsun sizin havaniz iyi olsun!

0 yorum:

Yorum Gönder